Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Second Life- Εργαστήριο 11

Το Second Life είναι ένα τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον όπου ο χρήστης μπορεί να περάσει ώρες κάνοντας ό,τι και στην κανονική του ζωή ,ίσως ακόμα και περισσότερα. Στο Second Life χτίζονται εταιρείες, γίνονται συνέδρια, τσακωμοί, γνωριμίες, χρησιμοποιείται για διαφημίσεις, για εκπαιδευτικούς σκοπούς κτλ.Ολοένα και περισσότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα απ’ όλο τον κόσμο εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του Second Life για να προσφέρουν στους σπουδαστές τους κύκλους μαθημάτων. Προσομοιώσεις, παιχνίδια ρόλων, γλωσσικά μαθήματα, εκπαίδευση στις επιστήμες, όλα μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρeι ο εικονικός κόσμος του Second Life.Σήμερα έχει περισσότερους από ένα εκατομμύριο ψηφιακούς κατοίκους. Στον κόσμο αυτό μπορεί κανείς να κάνει φίλους, να ακούσει μουσική, να ψωνίσει. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να εξερευνήσουν, να κοινωνικοποιηθούν, να συμμετέχουν σε ατομικές ή ομαδικές δραστηριότητες, να δημιουργήσουν και να ανταλλάξουν αντικείμενα (ψηφιακά) και υπηρεσίες με άλλους.

http://www.youtube.com/watch?v=qOFU9oUF2HA

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Bookmarking and Social Bookmarking- Εργαστήριο 10

Μέσω του Bookmarking μπορούμε να έχουμε πλοήγηση στον παγκόσμιο ιστό και να εξετάζουμε όλες τις μεγάλες προσωπικές ιστοσελίδες που επιθυμούμε οι ίδιοι και τις οποίες θέλουμε να επισκεπτόμαστε συχνά. Με λίγα λόγια επιλέγουμε τις ιστοσελίδες που μας ενδιαφέρουν και τις καταχωρούμε στα Favoriτes.
Το Social Bookmarking είναι  μια μέθοδος του Διαδικτύου όπου οι χρήστες από όλο τον κόσμο μπορούν να μοιραστούν, να οργανώσουν, να αναζητήσουν και να διαχειριστούν σελιδοδείκτες των δικτυακών πόρων .
Η διαφορά μεταξύ τους είναι  ότι στο Bookmarking  μπορούμε να επισκεπτόμαστε τις σελίδες που μόνο εμείς μπορούμε να βλέπουμε, είναι προσωπικές, ενώ στο Social Bookmarking βλέπουν τις ιστοσελίδες οι χρήστες από όλο τον κόσμο.
Για παράδειγμα  επισκεφθήκαμε το Jumptags όπου είναι μια ιστοσελίδα που περιέχει πολλές άλλες ιστοσελίδες και μπορέσαμε να επιλέξουμε αυτές που μας ενδιαφέρουν και να τις κάνουμε προσωπικές.

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

SAATCHI GALLERY ONLINE-Eργαστήριο 9

http://www.saatchi-gallery.co.uk


-SAATCHI ONLINE TV AND DAILY MAGAZINE( http://www.saatchi-gallery.co.uk/blogon/ ): Το συγκεκριμένο topic απευθύνεται στους καλλιτέχνες (φωτογράφους, ζωγράφους κτλ).Μπορούμε να ενημερωθούμε για διάφορα βιβλία,μουσεία κτλ ,από όλο τον κόσμο.Μπορούμε να δούμε ζωντανά διάφορα μουσεία, τι καινούριο υπάρχει στον κόσμο όπως πχ. Εκθέσεις,συνεντεύξεις ,αξιοθέατα,βραβεία φωτογραφίας για τους μαθητές κ.ο.κ. Αυτά παρουσιάζονται με videos,blogs,εικόνες,κείμενα.

-ΜUSEUMS AROUND THE WORLD (http://www.saatchi-gallery.co.uk/museums/):

Μπορούμε να βρούμε πληροφορίες γενικά για όλα τα μουσεία που υπάρχουν στον κόσμο,εκθέσεις κτλ

-ART COLLEGES AROUND THE WORLD (http://www.saatchi-gallery.co.uk/artcolleges/): Σε αυτό μπορούμε να βρούμε πληροφορίες για τα πανεπιστήμια από όλο τον κόσμο που έχουν σχέση με την τέχνη.

-DEALERS & GALLERIES AROUND THE WORLD (http://www.saatchi-gallery.co.uk/dealers_galleries/): Εκθέσεις με διάφορα έργα και γνωστούς καλλιτέχνες.

-ART FAIRS AROUND THE WORLD (http://www.saatchi-gallery.co.uk/artfairs/):

Εκθέσεις οι οποίες αποτελούν γεγονός,αυτές που γίνονται κάθε χρόνο.

-GRANTS AND FUNDING FOR ARTISTS(http://www.saatchi-gallery.co.uk/blogon/Grants_And_Prizes.php) : Μπορείς να μάθεις για επιχορηγήσεις και χρηματοδότηση για τους καλλιτέχνες,συν τα βραβεία και τις Κλήσεις για την είσοδο.

-SAATCHI ONLINE ARTISTS (http://www.saatchi-gallery.co.uk/yourgallery/) : Μπορείς να ψάξεις για διάφορους καλλιτέχνες που ενδιαφέρεσε και να μάθεις για τα έργα του καθενός.

-SAATCHI ONLINE ART STUDENTS(http://www.saatchi-gallery.co.uk/stuart/) :

Αυτή η περιοχή είναι ανοικτή για όλους τους σπουδαστές που μελετούν τις εικαστηκές τέχνες, συμπερίληψη μόδα, σχέδιο, εφαρμοσμένες τέχνες και τέχνες προς θέαση.

-SAATCHI ONLINE PHOTOGRAPHERS (http://www.saatchigallery.co.uk/photographers/): αναφέρεται αποκλειστικά στους φωτογράφους.

-SAATCHI ONLINE ILLUSTRATORS(http://www.saatchi-gallery.co.uk/illustrators/): Μπορούμε να επιδείξουμε τις απεικονίσεις μας καθημερινά.

-SAATCHI ONLINE VIDEO ARTISTS ( http://video.saatchigallery.com/) : Οι καλλιτέχνες που είναι σε ανοικτή γραμμή αυτήν την περίοδο επιδεικνύονται με ένα λάμποντας εικονίδιο που άλλοι εγγραμμένοι σε απευθείας σύνδεση χρήστες Saatchi μπορούν να χτυπήσουν για να κουβεντιάσουν.

-SALE ROOM (http://www.saatchi-gallery.co.uk/saleroom/) : Αυτή η περιοχή δεν παίρνει την καμία επιτροπή από τους καλλιτέχνες και δεν χρεώνει την καμία επιτροπή στους αγοραστές. Αγοράζετε απλά την εργασία που συμπαθείτε άμεσα από τον καλλιτέχνη, χρησιμοποιώντας Paypal ή μια κατάλληλη εναλλακτική μέθοδο πληρωμής.

-SHOWDOWN (http://www.saatchi-gallery.co.uk/showdown/) :Εδώ γίνετε ψηφοφορία για Finalists.

-STREEL ART (http://www.saatchi-gallery.co.uk/streetart/) : Φωτογραφίες και τα βίντεο των γκράφιτι, τοιχογραφίες, απόδοση, δερματοστιξίες.

-CRITS (http://www.saatchi-gallery.co.uk/crits/) : Παρουσιάστε την εργασία σας για σχόλια από άλλους καλλιτέχνες.

-FORUM (http://www.saatchi-gallery.co.uk/artforum/saatchi_forums) : Οι συχνά τεχνικές ερωτήσεις χτυπούν εδώ .

-MEET OTHERS (http://www.saatchi-gallery.co.uk/meetothers1/) : Μπορείς να συναντήσεις άλλους οι οποίοι ενδιαφέρονται για την τέχνη.

-CHAT LIVE : Μπορείς να μιλήσεις με άλλους που τους ενδιαφέρει η τέχνη.

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Εργαστήριο 8-Emoticons

         Τα emoticons μπορεί να δημιουργηθούν με τα διάφορα σημεία στίξης.Μπορεί να εκφράζουν διάφορα συναισθήματα όσον αφορά την μη λεκτική επικοινωνία. Στο Διαδίκτυο χρησιμοποιούνται στο Facebook, στο Msn, στο Skype, στο Blogger, στο Twitter κτλ.Η ανάγκη για την έκφραση συναισθημάτων ,προκάλεσε την δημιουργία των emoticons. Εξυπηρετεί κυρίως την μη λεκτική επικοινωνία στο Διαδίκτυο, βοηθάει τους συνομιλητές να εκφράζονται ευκολότερα. Αυτό όμως μπορεί να προκαλέσει παρεξηγήσεις γιατί δεν μπορούμε να εκφράσουμε τον τρόπο με τον οποίο εννοούμε ένα emoticon. Δηλαδή αν προσθέσουμε μια φατσούλα με χαμόγελο, μπορεί το χαμόγελο να είναι ειρωνικό. Χάνεται η σημασία της λεκτικής επικοινωνίας με λίγα λόγια και παίρνουμε λάθος μηνύματα.


        Στα εργαστήρια παρακολουθήσαμε κάποια videos στα οποία ο τρόπος έκφρασης των συναισθημάτων μεταδόθηκε με τον ήχο, την εικόνα και την υπόθεση του έργου.  Τα videos αυτά, μας μετέδωσαν κάποια μηνύματα και μας δημιούργησαν συναισθήματα χαράς, λύπης, συγκίνησης, ανατριχύλα και φόβου. Στο πρώτο video ένιωσα συγκίνηση και λύπη γιατί το κοριτσάκι  έχασε τον πατέρα του και ενώ έψαχνε να τον βρεί, βρέθηκαν μαζί ξανά όταν παίθαναν. Στο δεύτερο video ένιωσα φόβο όταν ένα πουλί κυνηγούσε κάποιο άνθρωπο για να τον φάει. Στο τρίτο video ένιωσα επίσης συγκίνηση και λύπη γιατί η χήνα παντρεύτηκε μια κουκουβάγια ,έκαναν παιδιά και στο τέλος ενώ να μάθει την κουκουβάγια να  κολυμπά,την έπνιξε. Στο τελευταίο video ένιωσα ανατριχύλα γιατί ήταν παράξενο και διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Προσπαθούσαν δυο κεφάλια να επικοινωνήσουν και δεν τα καταάφερναν.